SPAR rozszerza swoją ofertę produktów na grillowanie oraz wprowadza nowe marki własne

SPAR rozszerza swoją ofertę produktów na grillowanie oraz wprowadza nowe marki własne

Marka SPAR wprowadziła do swojej oferty produkty przeznaczone do grillowania, w tym wiele nowych propozycji ze swojej marki własnej SPAR.

SPAR zaprasza na spotkanie przy grillu

W asortymencie marki SPAR w kategorii produktów przemysłowych do grillowania można znaleźć folie aluminiowe, tacki, talerze jednorazowe, kubeczki oraz serwetki. Oprócz tego marka SPAR oferuje także różnorodne kaszanki i kiełbasy na grill, kiszone ogórki oraz świeże warzywa, takie jak sałata, pomidory itp.

"Przygotowaliśmy nową ofertę produktów marki własnej na lato, aby sprostać aktualnym potrzebom klientów, którzy szukają tańszych zamienników swoich ulubionych produktów. Oferta marki własnej SPAR jest zgodna z oczekiwaniami naszych partnerów i klientów. Produkty zostały stworzone we współpracy z polskimi producentami i cechują się wysoką jakością oraz nowoczesnymi opakowaniami, które są zgodne z obecnymi trendami. Dodatkowo, marka SPAR oferuje również produkty importowane, takie jak oliwy, oliwki, kosmetyki, produkty non food i chemię gospodarczą, jako część grupy. Naszym celem jest zapewnienie klientom możliwości komplementarnego zakupu produktów SPAR, dlatego nieustannie poszerzamy naszą ofertę. W ofercie marki SPAR nie mogło zabraknąć dobrego brykietu, który stanowi podstawę udanego grillowania" - podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

SPAR koncentruje się na rozwijaniu swojej własnej marki

Ostatnio marka SPAR rozszerzyła swoją ofertę napojów o wodę źródlaną, soki i musy w tubkach, a także lemoniady marki Fresh to go. W sumie pojawiło się 17 nowych produktów. Na letni sezon sieć przygotowała również linię lodów i sorbetów pod marką SPAR. W ofercie znalazły się 4 rodzaje lodów o pojemności 900 ml oraz 4 warianty lodów o pojemności 1 litra, a także 3 rodzaje orzeźwiających sorbetów o pojemności 500 ml.

W ramach marki własnej SPAR dostępne są różne podmarki: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Sieć SPAR rozpoczęła kampanię promocyjną "Lato ze SPAR", której celem jest podkreślenie bogatego asortymentu produktów charakterystycznych dla sezonu letniego, dostępnych w ofercie SPAR. W ramach kampanii reklamowane są napoje, lody, piwo, produkty grillowe, w tym także nowe, atrakcyjne produkty marki SPAR. Kampania jest obecna w sklepach, gazetkach reklamowych, na bilbordach oraz w mediach społecznościowych.

Jednym z istotnych elementów biznesowego konceptu sieci SPAR są produkty oznaczone marką własną. W ofercie sieci dostępnych jest już kilkaset różnych produktów.

SPAR dba również o potrzeby klientów, którzy żyją w pośpiechu, ale jednocześnie chcą się zdrowo odżywiać. Dlatego w ubiegłym roku wprowadziliśmy nową markę dań gotowych i napojów Fresh to go at SPAR. Dodatkowo, aby sprostać szczególnym potrzebom naszych klientów, rozszerzyliśmy naszą ofertę marki własnej o linię produktów bezglutenowych, w której znajdują się ciastka, biszkopty, makarony i mąki.

Gazetki promocyjne SPAR - atrakcyjne ceny sezonowych produktów

SPAR, mając na uwadze komfort swoich klientów, wydaje regularnie gazetki promocyjne, które są dostępne zarówno w formie papierowej w sklepach stacjonarnych, jak i w wersji cyfrowej na stronie internetowej sieci. W tych ulotkach klient znajdzie wiele atrakcyjnych propozycji cenowych, które dotyczą zarówno produktów na codzień, jak i specjalistycznej oferty sezonowej.

Magdalena Pietrzak

Redakcja profi-group.pl

Budujesz już urządzasz dom?

Skorzystaj z naszych porad, które pozwolą Ci się cieszyć z komfortowego życia

Polomarket

Gwarantujemy, że z zaoszczędzonych pieniędzy zorganizujesz wakacje dla całej rodziny :)

Sprawdź koniecznie!

kontakt@profi-group.pl